3 napos programajánló a Tisza-tónál

2014. június 17. 16:01 - eM.Dé

Összeállítottunk egy három napos programcsomagot az aktívabb vérmérsékletű utazók számára, reméljük mindenki megtalálja a saját ízlésének megfelelőt belőle.

1. nap – Abádszalók – Kisköre - Sarud

Kezdjünk a legextrémebbel: Abádszalók! Jet-ski, wakeboard, vízi banán meg minden ami jó és izgalmas lehet. Ha már ott járunk ne féljünk pancsolni egyet a Tisza-tóban, bár az extrém sportok közben úgyis vizesek leszünk, vagy bele is esünk a tóba. Ezután kajálhatunk egy jót a Lila Akácban (nem a született feleségek nem itt ebédelnek), majd induljunk el bringával Kisköre felé. Kiskörén megnézhetjük a Tisza-tó motorját, a Vízerőművet, majd tekerhetünk tovább Sarudra, ahol fürödhetünk egyet a strandon, vagy esetleg GPS-es kenutúrára indulhatunk. Szállás gyanánt válasszuk az Eurostrand Kempinget pl.

kenus túrázókA.jpg

1. nap – Sarud – Poroszló – Tiszafüred

Sarudról valamilyen közlekedési eszközzel varázsoljuk át magunkat Poroszlóra (még mindig a bringa a legjobb választás!), ahol nézzünk szét alaposan az Ökocentrumban, és ne hagyjuk a torony tetején a szelfit sem. Az Ökocentrum kikötőjéből aztán benevezhetünk egy kétéltűs kirándulásra, egy hajókirándulásra, vagy egy GPS-es önálló csónaktúrára. Bármelyiket is válasszuk, nagy buli lesz az tuti. Ha módunkban áll, menjünk át hajóval Tiszafüredre, aztán ebédeljünk meg a Fehér Amúrban. Délután kézműves programokra is indulhatunk, de van szabadstrand is, szóval mindenképp le tudjuk kötni magunkat. Szállásból elég nagy a választék, van itt top kategória is a Balneum képviseletében, meg kemping kategória is, szóval rajtunk áll melyiket válasszuk.

1. nap – Tiszafüred

Igen, ezúttal egy egynapos program következik, de kell is ennyi idő a KalózSziget Kalandparkra. Van itt extrém kötélpálya, gigamászófal, canpoy, meg minden ami kalandpark témában szóba jöhet, egy biztos, ezután garantáltan elfáradunk. Egy jó kis ebédre kiugorhatunk a Panoráma étterembe, aztán késő délutáni levezetésként sétálhatunk egyet a Tiszavirág Ártéri Sétaúton, ahová Tiszaörvényről visznek át minket.

Ha még több tippre vágysz nézz szét itt: TOP 10 program a Tisza-tónál!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.